Automatická recepcia zrýchli odbavenie návštev

Automatická recepcia Aktion urýchľuje proces registrácie na recepcii a recepčnom pulte. Samoobslužný návštevnícky kiosk Aktion úplne nahradí administratívne činnosti
služby recepčnej alebo vrátnika. Návštevník sa zaregistruje sám alebo čaká na schválenie návštevy na diaľku.

Nachádzate sa tu:

ELEKTRONICKÝ PRÍJEM

Zjednodušuje administratívu pre pracovníkov recepcie

Softvér na registráciu návštevníkov zjednodušuje prácu pracovníkov recepcie alebo bezpečnostnej služby. Obsluha rýchlo odbaví viac návštev súčasne. Namiesto ručných zápisov do zošita jednoducho nahrá údaje z občianskeho preukazu a vydá návštevnú kartu.

Kiosk na spoločnú registráciu od spoločnosti Aktion môže ušetriť bezpečnostnej službe na recepcii veľa práce
Automatická prijímacia akcia môže registrovať a zaznamenávať poznávacie značky vozidiel prechádzajúcich cez vrátnicu

AUTOMATICKÝ VRÁTNIK

Presné čítanie registračných značiek vozidiel na vrátnici

Automatizujte prevádzku na vstupných bránach pre zamestnancov, návštevníkov a dodávateľov. Vďaka systému ATEAS Security prepojenému so systémom Aktion môžu vaše kamery čítať evidenčné čísla vozidiel a automatizácia vstupov do priestorov.

SPRÁVA PRACOVNÝCH POVOLENÍ

Jednorazové vstupy a pracovné povolenia

Vďaka systému Aktion dokážete riadiť jednorazové vstupy návštevníkov aj dlhodobé pobyty a práce dodávateľov. To sa bude hodiť pre kontroly dodržiavania BOZP a vydávania povolení na prácu.

Automatická recepcia Aktion dokáže rozlíšiť osoby s jednorazovým povolením na vstup
Automatický samoregistračný kiosk Aktion úplne nahradí vrátnika

AUTOMATICKÁ RECEPCIA

Návštevník sa zaregistruje priamo na recepcii

V automatickom kiosku Aktion sa návšteva zvládne jednoducho zaevidovať, prezrieť a potvrdiť BOZP inštruktáž aj vyzdvihnúť návštevnú kartu. Kiosk nahradí prácu recepčného.


Pozrite si, ako funguje automatická recepcia

Pozrite sa na ukážku, ako funguje ,,elektrický vrátnik“.

POZVÁNKY QR PRE NÁVŠTEVY

E-mailové pozvánky
s QR kódom do mobilného telefónu

Manažéri vo firme môžu naplánovať návštevu vopred. Návšteve je automaticky e-mailom odoslaná pozvánka obsahujúca QR kód. Keď sa návšteva dostaví na recepciu, QR kód použije buď priamo na vstup alebo na zrýchlenú registráciu.

Aktion môže poslať vizitky e-mailom spolu s QR kódom, ktorý sa dá použiť na ukázanie návštevníkovi pri dverách.

Pozrite sa, ako jednoducho môžete schváliť návštevu na mobilnom telefóne

Online evidencia času a dochádzky Aktion pre malé firmy, staveniská, rozvozové autobusy a iné spoločnosti, ktoré chcú len evidovať príchody a odchody.

Prezentácia a návrh systému zdarma

Hardware pre automatické recepcie

Konzultujte s nami potrebné vybavenie na automatizáciu recepcie a vrátnice.

Dôverujú nám firmy v Českej republike aj v zahraničí

Praktický systém kontroly dochádzky a prístupu Aktion nájdete vo veľkých a malých rodinných firmách v celej Európe.

Váhate? Prečítajte si referencie

Pozrite sa, čo ďalšieho s Aktionom zvládnete

Aktion je český dochádzkový a prístupový systém, ktorý vám uvoľní ruky.