Inteligentný dochádzkový systém Aktion

Zabudnite na papierovú evidenciu pracovnej doby a rôzne Exceli.
Zrýchlite spracovanie dochádzky s Aktionom.

Nachádzate sa tu:

Dochádzkový systém pre veľké spoločnosti a podniky

Dochádzkový systém Aktion pre veľké spoločnosti zvýši produktivitu vašich ľudí. Šetrí čas a peniaze. Umožňuje prepojenie s vašim podnikovým informačným systémom.

Biometrické čítačky Aktion čítajú odtlačky prstov

PLÁNOVANIE DOVOLENKY

Bleskové naplánovanie termínov dovolenky

Zabudnite na neprehľadné ,,plachty“ v rôznych Exceloch . Naplánovať dovolenku a inú neprítomnosť zamestnancov v dochádzke od Aktionu je hračkou.

V dochádzkovom systéme Aktion si môžete pohodlne naplánovať dovolenku z mobilného telefónu.
Prehľadné a jednoduché plánovanie zmien vo firmách - systém Aktion na evidenciu pracovného času

PLÁNOVANIE ZMENY

Spoľahlivé plánovanie zmien pre zamestnancov

Potrebujete plánovať zmeny alebo pohotovosti? Aktion vám vytrhne tŕň z päty, ak máte viaczmennú prevádzku a potrebujete spoľahlivo naplánovať pracovníkov.

EVIDENCIA PRACOVNEJ DOBY

Dochádzkové snímače

Digitalizujte staré dochádzkové hodiny alebo terminály. Naše moderné dochádzkové snímače s dotykovým displejom a pokročilými funkciami šifrovania dát skvelo slúžia v mnohých firmách. Pracovník si zaznamená svoju prítomnosť priložením RFID čipu alebo karty, mobilom, dotykom prstu či kódom.

Moderné dierovacie hodiny v dochádzkovom systéme Aktion
Schvaľovanie udalostí a jednoduchá správa oprávnení v dochádzkovom systéme Aktion

SCHVAĽOVANIE DOVOLENIEK A NEPRÍTOMNOSTÍ

Môžete okamžite schváliť akúkoľvek akciu
z mobilu

Vedúci už nemusí pravidelne sledovať kalendáre podriadených. Každá žiadosť sa im objaví formou notifikácie na mobilnom telefóne a príde e-mailom. Priamo z telefónu potom žiadosť schváli alebo zamietne. Pohodlne a odkiaľkoľvek.

MONITOROVANIE PRÁVNYCH PREDPISOV

Ušetrite veľa času vďaka inteligentnej dochádzke

Dochádzkový systém sám stráži všetky legislatívne a iné povinnosti. Podľa nastavenej dĺžky pracovnej doby napr. sám vygeneruje povinnú prestávku, alebo upozorní na nesplnenie denného pracovného fondu.

Dochádzkový systém Aktion sa postará o všetky zákonné požiadavky za vás
Automatický import a export personálnych údajov do systému ERP a CRM Aktion

IMPORT DÁT

Importy z personálneho systému

Dochádzku Aktion pripojíme na váš ERP   systém, aby dáta obiehali oboma systémami automaticky. Nebojte sa, že budete musieť v dochádzkovom systéme ručne zadávať nového zamestnanca.

DOCHÁDZKA NA HOME OFFICE

Zaznamenávať dochádzku ľudí, aj keď pracujú z domu

V Aktione dokážete riešiť aj situácie, keď vaši zamestnanci pracujú doma na home office. Pracovník si doma jednoducho zaznamená začiatok a koniec pracovnej doby priamo v mobile alebo na počítači. Dáta o dochádzke sa rovno zapíšu do systému online.

Údaje o dochádzke sa zadávajú priamo do online systému.

Dochádzkový systém Aktion zvládne aj Home Office - aktion.cz
Dochádzkový systém Aktion dokáže vypočítať nárok na stravné lístky a iné výhody.

STRAVNÉ POUKÁŽKY A VÝHODY

Zrýchlenie výpočtu nárokov zamestnancov

Dochádzkový systém Aktion automaticky vypočíta pohľadávku na stravné lístky, príspevky a iné rôzne výhody. Čo a ako by mal systém počítať, je vo vašich rukách.

EXPORTY DO MZDOVÝCH SYSTÉMOV

Premietnite všetky údaje o dochádzke priamo do mzdovej agendy

Aktion dokáže exportovať všetky údaje o dochádzke zamestnancov do najobľúbenejších českých mzdových a účtovných systémov.

Aktion dokáže komunikovať so mzdovými systémami
Virtuálna karta Aktion eCard vo vašom mobile odomkne dvere, zdvihne závoru a otvorí turnikety pomocou čítačky odtlačkov prstov v mobile alebo Face ID v iPhone.

VIRTUÁLNA KARTA V MOBILNOM TELEFÓNE

Digitalizácia prístupových kariet

Stačí pípnuť a telefón je otvorený. Prístupová karta v mobilnom telefóne otvorí dvere, závory, turnikety bez kontaktu. A dokáže oveľa viac - Prečítajte si, ako funguje karta eCard v praxi.

Online evidencia času a dochádzky Aktion pre malé firmy, staveniská, rozvozové autobusy a iné spoločnosti, ktoré chcú len evidovať príchody a odchody.

Prezentácia a návrh systému zdarma

ALTERNATÍVA K SYSTÉMU PRE VEĽKÉ SPOLOČNOSTI

Jednoduché online dochádzka pre malé spoločnosti

Všetky funkcie sú prednastavené

Dochádzka pre malé podniky bez inštalácie softvéru. Stačí rýchla webová registrácia a jednoduché nastavenie v niekoľko málo krokoch.

Inštalácia HW svojpomocou

Každý snímač Aktion jednoducho pripojíte k internetu a máte hotovo. Nepotrebujete vlastný server a jeho údržbu.

Dôverujú nám firmy v Českej republike aj v zahraničí

Praktický systém kontroly dochádzky a prístupu Aktion nájdete vo veľkých a malých rodinných firmách v celej Európe.

Váhate? Prečítajte si referencie

Pozrite sa, čo ďalšieho s Aktionom zvládnete

Aktion je český dochádzkový a prístupový systém, ktorý vám uvoľní ruky.