Mobilná evidencia dochádzky
Mobilná evidencia dochádzky eMobile App premení Váš smartphone na dochádzkový terminál a možno ju tak využiť ako plnohodnotný dochádzkový systém bez potreby ďalších zariadení. Viac na www.firemnadochadzka.sk

Evidencia dochádzky v teréne
Sú Vaši technici alebo obchodníci v pracovnej dobe prevažne na cestách? Potrebujete otvoriť vstupné dvere na druhom konci budovy mobilným telefónom?
Cez mobil môžete skontrolovať dochádzku zamestnancov, zistiť, kde sa nachádza Váš kolega, evidovať príjazd ku klientovi či na pobočku. Na telefóne stačií stlačiť tlačidlo príchod/odchod a poloha pracovníka je okamžite zaznamenaná.
viacMobilný terminál stále pri Vás
Mobilná aplikácia je určená pre smart mobilné telefóny s operačným systémom Android, iSO a Windows. Hardwarové požiadavky na telefón sú minimálne, s aplikáciou sa dobre pracuje už od 512MB RAM operačnej pamäte telefónu a jednojadrovým procesorom.
Dokumenty na stiahnutie
Katalógový list | ![]() |
Užívateľský manuál | ![]() |

Mobilný klient dochádzkového systému je k dispozícii v dvoch variantoch prevedenia a to vo verzii samostatnej aplikácie s pripojením na vzdialený cloudový server Aktion CLOUD (zelené prevedenie), alebo na lokálny server ako doplnok k dochádzkovému systému Aktion.NEXT (červené prevedenie). Uľahčuje evidenciu pracovnej doby servisným technikom, obchodným zástupcom alebo iným pracovníkom v teréne, kde nie je možné použiť bežný dochádzkový terminál na identifikačnú kartu. Očakávanej návšteve je možné diaľkovo otvoriť dvere či závoru na parkovisko.
Prerušenie pracovnej doby
Aktuálny výkaz dochádzky
Prehľadný osobný výkaz dochádzky za konkrétny mesiac o zostatku dovolenky, chýbajúcom počtu hodín a splnení mesačného fondu, neevidovanom salde pracovnej doby na dennej a celkovej úrovni, nároku na stravné lístky a ďalšie.
Evidencia pracovných ciest a výkazov
GPS lokalizácia záznamov so zobrazením prostredníctvom Google Maps
Aktuálna prítomnosť zamestnancov na pracovisku
Jednoduchý prehľad všetkých prítomných osôb na pracovisku vrátane ich lokalizácie . Zamestnanci tak získajú aktuálny prehľad, v akej časti areálu firmy či na akej pobočke sa nachádzajú ich kolegovia.
Vzdialené ovládanie vybraných elektronických zariadení
Výhody riešenia
Efektívna evidencia dochádzky pre pracovníkov v teréne
Mobilný variant dochádzkového systému je určený firmám, ktoré zamestnávajú pracovníkov prevažne v teréne. Uplatnenie nájde aj tam, kde chce firma poskytnúť zamestnancom informácie o ich dochádzke a prítomných osobách na pracovisku na ich mobilných telefónoch alebo im umožniť vzdialene ovládať firemné či akékoľvek ďalšie elektronické zariadenia.
Riešenie bez dochádzkového terminálu
Pre mobilnú evidenciu dochádzky nepotrebujete žiadny dochádzkový terminál, čo väčšinou znamená vyššie obstarávacie náklady na dochádzkový systém. Terminál tu nahrádza v plnom rozsahu akýkoľvek smart telefón s Android, iOS alebo Windows systémom.
Jednoduchá a rýchla inštalácia na mobilnom telefóne
Zamestnanec si mobilnú aplikáciu jednoducho stiahne z Google play, App Strore alebo Microsoft Store a to podľa operačného systému telefónu. Inštalácia je veľmi rýchla, nastavenie zvládne naozaj každý, stačí zadať len prihlasovacie údaje a ihneď je možné mobilného klienta používať.
Najlacnejší variant dochádzkového systému
Riešenie mobilnej evidencie dochádzky ocenia firmy, ktoré chcú efektívne a s nízkymi obstarávacími a prevádzkovými nákladmi evidovať dochádzku svojich zamestnancov. Dochádzkový systém pre firmu s 25 zamestnancami môžete kúpiť už za 21,60 EUR mesačne!
Vlastnosti systému

Evidencia dochádzky cez mobilný telefón

Jednoduché a intuitívne ovládanie aplikácie

Export dát do Excelu, PDF a ďalších formátov

Evidencia príchodov a odchodov odkiaľkoľvek

Automatická synchronizácia so mzdovým SW

Vzdialené ovládanie dverí/závor telefónom
Evidencia dochádzky cez mobilný telefón alebo PC
Zamestnanci si cez mobil môžu evidovať napr. Začiatok práce, príchod k zákazníkovi, odchod od zákazníka, príchod na centrálu. Každý záznam obsahuje GPS súradnicu, čím je umožnená kontrola miesta zhotovením záznamu. Dochádzkový systém možno tiež jednoducho obsluhovať cez webového klienta Aktion CLOUD.
Jednoduché a intuitívne ovládanie aplikácie
Zadávanie dát je naozaj rýchle, jednoduché a intuitívne. Výstupy sú prehľadné a ihneď k dispozícii vedúcim pracovníkom. Zamestnanec si stiahne do mobilného telefónu aplikáciu, kde môže v prehľadnom rozhraní využívať štandardné funkcie dochádzky.
Export dát do Excelu, PDF a ďalších formátov
Mobilné riešenie evidencie dochádzky zahŕňa aj webového klienta, ktorý spolupracuje so mzdovými a personálnymi systémami. Z týchto systémov je schopný prijímať informácie o zamestnancoch a odosielať im údaje o spracovanej dochádzke. Všetky výstupné zostavy je možné ukladať v najčastejšie používaných formátoch (.pdf, .xls, .rtf a .csv).
Evidencia príchodov a odchodov odkiaľkoľvek
Zamestnanci si cez mobil môžu evidovať napr. Začiatok práce, príchod k zákazníkovi, odchod od zákazníka, príchod na centrálu a to kdekoľvek, kde majú pripojenie na internet. Každý záznam obsahuje GPS súradnice, čím je umožnená kontrola miesta, kde bol záznam vyhotovený.
Možnosť automatickej synchronizácie s mzdovým SW
Mobilný dochádzkový systém možno automaticky synchronizovať s ostatnými firemnými softvérmi. Aktion CLOUD umožňuje automatické prepojenie napríklad so mzdovým alebo personálnym systémom.
Vzdialené ovládanie zariadení cez mobilný telefón
Z mobilného telefónu budete mať možnosť jednoducho a rýchlo otvoriť napríklad vstupné dvere na druhom konci areálu firmy alebo napríklad vchodovú bránu zahraničnej pobočky. S mobilnou aplikáciou doplnenou o zariadenie Expander tak môžete odkiaľkoľvek ovládať, čokoľvek budete potrebovať.
Nezáväzný dopyt
Napíšte si o cenovú ponuku na mieru.