Zrýchlitevybavenie návštev na recepcii

Zbavte sa ručne písaných zošitov a papierových priepustiek. Samoregistračný kiosk zjednoduší strážnej službe prácu, funguje automaticky a v súlade s GDPR.

  • Rýchle vybavenie návštev na recepcii či vrátnici
  • Zjednodušenie pre opakované návštevy
  • Bezobslužná recepcia
  • Úspora a zjednodušenie práce strážnej službe
  • Plastové ID karty miesto zápisov do zošitov
  • BOZP inštruktáže
  • Automatická evidencia školení
  • Automatická správa dát podľa GDPR

Profesionalizujte svoju recepciu

Vyriešime vám na kľúč prevádzku recepcie, osobné či nákladné vrátnice.

  • Zdigitalizujeme papierovú dokumentáciu spojenú s inštruktážami návštevníkov.
  • Zjednodušíme a spresníme činnosť pracovníkov strážnej služby.
  • Zavedieme možnosť objednania návštevy vopred a odoslanie e-mailových pozvánok.
  • Zavedieme náhodné kontroly osôb a ukladanie výsledkov testov.
  • Prepojíme s prístupovým systémom Aktion vrátane rozpoznávania EVČ vozidiel pomocou kamier.

RIADENIE ŠKOLENÍ – vďaka modulu Dochádzky dokážete jednoducho riadiť BOZP inštruktáž a iné odborné školenia pre externých dodávateľov.

JEDNORAZOVÉ VSTUPY A POVOLENIA – dochádzkový systém Aktion vám pomôže rozlíšiť jednorazové vstupy od dlhodobých pobytov a dokáže vydávať platné pracovné povolenie pre dodávateľov.

Samoobslužná registrácia návštev zníži cenu na prevádzku recepcie

Vďaka samoregistračným návštevným kioskom ušetríte mzdové náklady za prevádzku recepcie. Výsledkom registrácie môže byť vydanie ID karty pre prístupový systém, tlač preukazu alebo privolanie sprievodu.

Nezáväzný dopyt

Napíšte si o cenovú ponuku na mieru.



Vybrať súbor (súbor nevybraný)

Máte otázky o našom produkte?


  • Využite náš online chat
  • Volajte na +421 233 889 040