Po úspešnom prihlásení sa na tablete objaví číselná obrazovka pre zadanie vstupného kódu zamestnanca. V prípade, že disponujete technológiou NFC je možné použiť pre identifikáciu identifikačnú kartu.
Terminál v tablete evidencia dochádzky
Tabletové riešenie dochádzkového systému
Evidencia dochádzky na tablete je vhodná pre spoločnosti s jednoduchou prevádzkou, ktoré hľadajú úsporné riešenie elektronickej evidencie pracovnej doby svojich zamestnancov. Pomocou tabletovej aplikácie Aktion premeníte obyčajný tablet v plne funkčný dochádzkový terminál. Viac informácií a cenové balíčky nájdete na www.firemnadochadzka.sk

Premeňte Váš tablet na dochádzkový terminál
Aplikácia v spojení s tabletom funguje ako dochádzkový terminál pre evidenciu dochádzky všetkých zamestnancov. Jednotlivé prerušenie pracovnej doby je možné zadať ako na bežnom dochádzkovom termináli. Aplikáciu veľmi jednoducho nainštalujete, jednoducho sa prihlásite a môžete ju hneď používať.
viacDochádzkový terminál Aktion Tablet App
Tabletová aplikácia je určená k hromadnej evidencií dochádzky zamestnancov na tablete s OS Android 4.0 a vyššou a je súčasťou služby Aktion CLOUD. Užívatelia sa na tablete identifikujú pomocou vstupného kódu alebo kartou (identifikácia kartou iba na tablete s NFC technológiou). Aplikáciu je možné jednoducho prispôsobiť vlastným požiadavkám, a to na bežnom PC cez webovú aplikáciu.
Dokumenty na stiahnutie
Užívateľský manuál | ![]() |

Identifikácia vstupným kódom alebo kartou
Prerušenie pracovnej doby
V prednastavenej schéme sú zobrazené najčastejšie používané tlaćidla pre prerušenie pracovnej doby (Obed, Služobne, Dovolenka, Náhradné voľno, Lekár, Pracovná cesta, Fajčenie, Ochorenie, Info, Príchod, Odchod). Je možné zvoliť jazyk tlačidlom - česky, slovenský, anglický. Je možné si nadefinovať vlastnú schému zobrazenia.
Online záznamy o dochádzke zamestnancov
V prípade oprávneného vstupu sa zobrazí obrazovka s potvrdením akcie. Záznam sa taktiež okamžite zobrazí v osobnom výkaze vo webovej aplikácií.
Týždenné a mesačné výkazy dochádzky
Možnosť zobrazenia online prehľadu dochádzky za zvolené obdobie pomocou webového rozhrania alebo mobilnou aplikáciou (počet odpracovaných hodín, nadčasy, atď.).
Vlastnosti systému

Identifikácia vstupným kódom alebo kartou

Záznamy prerušenia pracovnej doby tabletom

Bezdrôtové riešenie dochádzkového terminálu

Práca s dochádzkou cez webový prehliadač

Voliteľná pracovná plocha

GPS lokalizácia záznamu
Bezdrôtové riešenie dochádzkového terminálu
Aplikácia dochádzka využíva dostupné moderné technológie vo vašom tablete. Tabletové terminály sú mobilné, môžete ich teda prenášať. Používať ich môžete na wifi alebo pripojené na mobilné dáta.
Identifikácia vstupným kódom alebo kartou
Užívatelia sa na tablete identifikujú pomocou vstupného kódu alebo NFC kartou. Identifikácia kartou je možná aj na tablete s NFC technológiou.
Voliteľná pracovná plocha
V rámci tabletovej aplikácie sa užívateľ môže určiť výskyt a umiestnenie jednotlivých tlačidiel na displeji. Je možné zvoliť aj jazyk tlačidiel (český, slovenský, anglický)
GPS lokalizácia záznamu
V tabletovej aplikácií je možné nastaviť GPS lokalizáciu záznamov s pripojením na Google Maps. Je možne tak pri konkrétnej osobe v osobnom výkaze otvoriť, kde bol určitý záznam vytvorený (využijete v prípade, keď nemáte tablet trvalo umiestnený napríklad pri dverách).
Práca s dochádzkou cez webový prehliadač
Všetko vidíte v reálnom čase na svojom PC a to odkiaľkoľvek cez bežný webový prehliadač. Štatistiky a záznamy máte dostupné online za posledných 24 mesiacov (odpracované hodiny za deň, mesiac, atd.)
Záznamy prerušenia pracovnej doby tabletom
Pokiaľ nechcete investovať do dochádzkového terminálu, postačí Vám tabletová aplikácia Aktion, ktorá v spojení s tabletom funguje ako dochádzkový terminál, na ktorom zamestnanci zadávajú jednotlivé prerušenia pracovnej doby.
Výhody řešení
Lacný dochádzkový systém
Na evidenciu dochádzky nepotrebujete žiadny HW dochádzkový terminál, čo nepredstavuje vyššie obstarávacie náklady na dochádzkový systém.
Jednoduchá inštalácia svojpomocne
Tabletovú aplikáciu si jednoducho stiahnete z Google Play. Inštalácia je veľmi rýchla a zvládne ju naozaj každý. Je možné použiť akýkoľvek tablet s OS Android 4.0 a vyššie a GPS prijímačom.
Ideálne riešenie pre malé firmy
Vďaka nízkej obstarávacej cene a jednoduchosti inštalácie je toto riešenie vhodné predovšetkým pre malé firmy, ktoré budú v súvislosti s funkciami systému vo väčšine prípadov vyhovovať.
Elektronická evidencia pracovnej doby
Riešenie umožňuje elektronickú evidenciu dochádzky zamestnancov pomocou tabletu, na ktorom sa zadávajú jednotlivé prerušenia pracovnej doby. Všetky dochádzkové dáta sú dostupné vo webovej aplikácií, odkiaľ s nimi je možné pohodlne naďalej pracovať (uzávierka, export dát do mzdových SW, atď.). Každý zamestnanec má takisto k dispozícií aj mobilnú aplikáciu na svojom telefóne, ktorá slúži na zadávanie prerušení pracovnej doby konkrétneho zamestnanca vrátane uloženia GPS pozície (miesta, kde sa zamestnanec práve nachádza).
Nezáväzný dopyt
Napíšte si o cenovú ponuku na mieru.