Servisná a systémová
podpora



Zákaznická zóna eCare

eCare

Zákaznícka zóna eCare je určená pre obchodných partnerov a koncových užívateľov identifikačného systému Aktion, umožňuje správu licencií, zadávanie helpdeskov, ponúka prehlaď obchodných agend, dokumenty a ďalšie.

Potrebujete technickú pomoc?
Vyberte si jednu z možností:

    1. Zadajte svoju požiadavku na portáli eCare.

    1. Odošlite svoju požiadavku na e-mail podpora@efg.sk.

  1. Zavolajte na tel.: +420 222 746 303, kde Vašu požiadavku zadáme za Vás.

Informácie  o službe technickej podpory:

Typ podporyNezmluvní zákazníciZmluvní zákazníci*
Telefonická po-pi, 9-16 hod Nepretržite (prednostné odbavenie)
Helpdesk po-pi, 9-16 hod, bez garancie odozvy Nepretržite, garancia odozvy do 4 hod
Vzdialené pripojenie nie áno
Pravidelné prehliadky systému   nie áno
Ceny Podľa aktuálneho cenníka služieb Znížená podľa servisnej zmluvy

*Zmluvný zákazník má uzatvorenú servisnú zmluvu alebo zmluvu o poskytovaní technickej pomoci, ktorú možno uzavrieť s dodávateľom systému alebo priamo s výrobcom. Pre informácie o servisných zmluvách prosím kontaktujte obchodné oddelenie .