Inteligentný dochádzkový systém
Požadujte komplexné podnikové riešenie
Ušetrite čas a náklady. Zostavte si evidenčný systém presne podľa svojich požiadaviek, ktorý pobeží na vašom serveri.
Ponúkame tiež možnosť prenájmu virtuálneho servera na platforme Microsoft Azure. Ušetríte nie len za hardware, ale aj za IT špecialistu, pravidelné zálohovanie a upgrady aplikácie.
Ponúkame online verziu pre malé prevádzky.
Vlastnosti systému
Sledovanie prítomnosti zamestnancov v teréne alebo v budove
Plánovanie zmien pri viaczmennej a nepretržitej prevádzke
Výpočet nárokov na stravné lístky a príplatkov na dopravu / ošatenie
Variabilné prispôsobenie kolektívnym zmluvám
Definícia vzťahov nadriadený / podriadený
Workflow pre plán a schválenie neprítomnosti
Stráženie nadčasu a odpočinku medzi zmenami
Rozúčtovanie doby na nákladové strediská
Identifikácia odtlačkom prsta, (platobnou) kartou, čipom
Monitorovanie legislatívne povinných školení
Import osôb / celej štruktúry z iných systémov
Nadefinovanie a plánovanie školení pre jednotlivé pozície
Software - náhledy aplikací
Stiahnite si demoverziu mobilnej a tabletovej aplikácie
Prihlasovacie údaje: demoaktion@aktion.cz, demoaktion
Varianty technického riešenia
Přednastavené v cloudu
PRE MALÉ PODNIKY
- Malé podniky s jednoduchou prevádzkou bez vlastného IT zázemia
- Prednastavené funkcie
- Úsporné a rýchlo dostupné riešenie
- Bez nutnosti inštalácie softvéru
- Podpora s odozvou Zajtra
- Automatické aktualizácie a zálohovanie dát
Cloud na zakázku
PRE STREDNÉ PODNIKY
- Stredné podniky bez vlastného servera a IT zázemia
- Variabilné pokročilé funkcie
- Softvér je prevádzkovaný na cloud serveri Microsoft Azure
- Pravidelné aktualizácie a zálohovanie dát
- Podpora hardvéru/softvéru podľa zákazkovej zmluvy
Server na zakázku
PRE VEĽKÉ PODNIKY
- Podniky či inštitúcie s vlastným serverom a potrebnou infraštruktúrou
- Systém je možné prispôsobiť špecifickým podmienkam danej prevádzky
- Široké možnosti prepojenia s ostatnými firemnými systémami
- Podpora hardvéru/softvéru podľa zákazkovej zmluvy
Spokojený zákazník
Parfums.cz využíva na evidenciu dochádzky a riadenie prístupu systém Aktion.NEXT
Primárnym dôvodom obstarania systému Aktion bola biometrická identifikácia odtlačkom prsta. Nechceli sme našim zamestnancom "komplikovať život", a preto sme investovali do dochádzkového systému spojeného s bez kľúčovým riešením prístupu do kancelárií aj centrálneho skladu. Aspoň sa nemôže stať, že niekto zabudne kľúče či kartu. Tiež nám vyhovujú všestranné možnosti nastavenia. Vo väčšine prípadov sa systému nemusíme podriaďovať, naopak sa prispôsobí on nám.
Nezáväzný dopyt
Napíšte si o cenovú ponuku na mieru.