eCare
Zákaznícka zóna eCare je určená pre obchodných partnerov a koncových užívateľov identifikačného systému Aktion, umožňuje správu licencií, zadávanie helpdeskov, ponúka prehlaď obchodných agend, dokumenty a ďalšie.
Potrebujete technickú pomoc?
Vyberte si jednu z možností:
- Zadajte svoju požiadavku na portáli eCare
- Odošlite svoju požiadavku na e-mail podpora@aktion.sk
- Zavolajte na tel.: +421 233 889 043, kde Vašu požiadavku zadáme za Vás
Informácie o službe technickej podpory:
Typ podpory | Nezmluvní zákazníci | Zmluvní zákazníci* |
---|---|---|
Telefonická | po-pi, 9-16 hod | Nepretržite (prednostné odbavenie) |
Helpdesk | po-pi, 9-16 hod, bez garancie odozvy | Nepretržite, garancia odozvy do 4 hod |
Vzdialené pripojenie | nie | áno |
Pravidelné prehliadky systému | nie | áno |
Ceny | Podľa aktuálneho cenníka služieb | Znížená podľa servisnej zmluvy |
*Zmluvný zákazník má uzatvorenú servisnú zmluvu alebo zmluvu o poskytovaní technickej pomoci, ktorú možno uzavrieť s dodávateľom systému alebo priamo s výrobcom. Pre informácie o servisných zmluvách prosím kontaktujte obchodné oddelenie .