Servisná a systémová
podpora



Zákaznícka zóna eCare

eCare

Zákaznícka zóna eCare je určená pre obchodných partnerov a koncových užívateľov identifikačného systému Aktion, umožňuje správu licencií, zadávanie helpdeskov, ponúka prehlaď obchodných agend, dokumenty a ďalšie.

Technická podpora: +421 233 889 043

Informácie o službe technickej pomoci:

Typ podporyNezmluvný zákazníciZmluvný zákazníci*
Telefonická Po-pi, 8-16 hod Nepretržite (prednostné odbavenie)
Helpdesk Po-pi, 8-14 hod, bez garancie odozvy Nepretržite, garancia odozvy do 4 hod
Vzdialené pripojenieí Ne Áno
Pravidelné prehliadky systému Ne Áno
Ceny Podľa aktuálneho cenníka služieb Znížená podľa servisnej zmluvy

*Zmluvný zákazník má uzatvorenú servisnú zmluvu alebo zmluvu o poskytovaní technickej pomoci, ktorú možno uzavrieť s dodávateľom systému alebo priamo s výrobcom.

Pre informácie o servisných zmluvách prosím kontaktujte obchodné oddelenie .