Inštalácie a implementácie systému Aktion prebiehajú prostredníctvom zmluvných partnerov. Našimi partnermi sú spoločnosti, ktoré sú schopné realizovať komplexné dodávky vrátane následnej servisnej a užívateľskej podpory. V rámci pravidelných školení sú partneri certifikovaní a poskytujeme im komplexnú marketingovú, obchodnú a technickú podporu.
Podmienky partnerskej spolupráce
- Podpis partnerskej zmluvy
- Registrácia firmy a užívateľov na serveri technickej podpory
- Účasť na obchodno-projekčnom školení
- Účasť na technických školeniach (inštalačné, implementačné)
Školenia
V rámci technickej podpory vykonávame každý druhý utorok v mesiaci pravidelné školenia. Školenia sú určené výhradne pre projekčné a montážne firmy a účasť je bezplatná. Každý účastník dostane technické a obchodné materiály a je zaregistrovaný v databáze preškolených osôb. Školenie je zamerané na montáž systému, zapojenie, sprevádzkovanie a nastavenie SW. Účastníci majú možnosť zapojiť a sprevádzkovať modelovú situáciu identifikačného systému vrátane inštalácie a nastavenia softwaru Aktion. Účasť na školení je podmienkou pre získanie certifikátu a prvú inštaláciu systému u zákazníka.
- Obchodno-projekčné školenie (základy navrhovania, modelové situácie, projekčné podklady, konfigurácie...)
- Inštalačné školenie (zapojenie HW, inštalácia SW, oživenie, nastavenie SW parametrov, nastavenie kontroly prístupu...)
- Implementačné školenie (nastavenie a implementácia výpočtov dochádzky, stravovania, výrobných operácií... modelové príklady)
Odborné semináre a prezentácie
Konajú sa individuálne a sú zamerané na predstavenie nových produktov. Semináre sú určené obchodným manažérom, projektantom a obchodno-technickým pracovníkom, ktorí navrhujú a projektujú identifikačné systémy.
Technická podpora na inštaláciách
V rámci technickej podpory je možné objednať cez naše servisné oddelenie kontrolu alebo pomoc pri implementácii systému u zákazníka. Jedná sa hlavne o konzultácie, nastavovanie parametrov SW, tvorby exportu dát alebo prepojenie s externými systémami a školenie užívateľov. Cena podpory je kalkulovaná podľa hodinovej sadzby podľa aktuálneho cenníka služieb alebo stanovená individuálne podľa cenovej ponuky.
Priamy zákaznícky helpdesk
Je určený pre zákazníkov, ktorých dodávatelia neposkytujú služby užívateľskej podpory pre systém Aktion. V tomto prípade podporu zabezpečuje priamo výrobca (spoločnosť EFG CZ spol. s r.o.) prostredníctvom oddelenia starostlivosti o zákazníkov - Helpdesk. Jedná sa o pomoc pri riešení nastavenia softvéra, konzultácie a poradenstvo pre užívateľa. Súčasťou služby je aj pravidelná aktualizácia SW.
-
Zákazník a partner musí súhlasiť s priamym poskytovaním služby
-
Zákazník uzatvorí s výrobcom zmluvu o poskytovaní podpory alebo si službu objedná prostredníctvom eCare
-
Poskytovanie služby je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka alebo ponuky výrobcu
-
Podpora je poskytovaná na diaľku pomocou služby eCare
-
Záručné a mimozáručné servisné zásahy na systéme u zákazníka vykonáva jeho dodávateľ (partner)
Zvýhodnený nákup HW a SW pre prezentačné účely
Partneri majú možnosť jednorazového nákupu produktov za zvýhodnenú cenu za účelom testovania, prezentácií alebo využívania v rámci svojej spoločnosti. Na HW je poskytovaná zľava až 50% (podľa typu zariadenia) a na SW až 100% z koncovej doporučenej ceny. Konfigurácia a ceny sú stanovené podľa cenníka alebo individuálnej cenovej ponuky. Podmienkou pre získanie cenového zvýhodnenia je podpísaná partnerská zmluva, účasť na technickom školení a aktívne obchodné prezentácie systému Aktion v produktovom portfóliu partnera.
Zapožičanie zariadení
Pre jednoúčelové prezentácie systému ponúkame zadarmo možnosť zapožičania prezentačných tabiel alebo samostatných komponentov na obmedzenú dobu. Možnosti zapožičania sú riešené individuálne podľa aktuálnej ponuky.
Partnerské stretnutie
Video zostrih stretnutia obchodných partnerov na konferencii Aktion pri príležitosti uvedenia nových produktov na trh.