Dochádzkový systém
v cloude

  • Inteligentný snímač pre evidenciu dochádzky s 4,3" dotykovým displejom
  • Pripojenie na CLOUD alebo SERVER
  • Voliteľné nastavenie tlačidiel
  • Viacstránkové zobrazenie
  • Identifikácia - karta / odtlačok prsta / vstupní kód
  • NFC kompatibilné technológie
  • Jednoduchá a rýchla montáž

Detail produktu

Dochádzkový systém v cloude

Evidencia dochádzky v cloude je určená firmám, ktoré sa o dochádzkový systém nechcú starať. Automatické aktualizácie a zálohovanie, rýchla inštalácia a nastavenie, jednoduché a intuitívne ovládanie. To všetko prichádza s cloudom a novým radom produktov eSeries.

eseries

viac

Prinášame cenovo dostupné riešenie evidencie dochádzky v cloudovom prevedení pre malé a stredné spoločnosti vrátane živnostníkov, menších prevádzok, reštaurácií a ďalších. Dochádzkový systém Aktion.CLOUD slúži k základnej evidencii dochádzky zamestnancov a príprave podkladov pre spracovanie miezd. Používaním systému dochádza k obmedzeniu chybovosti pri spracovaní dochádzkových dát, vylúčenie neoprávnených nadčasových hodín a zvýšenie pracovnej morálky.

Čo je Aktion.CLOUD?

Online evidencia dochádzky dostupná kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Vďaka cloudovému prevedeniu sa inštaluje veľmi ľahko a rýchlo bez väčších nárokov na znalosti IT a dochádzkových systémov. K inštalácii nepotrebujete žiadny server, potrebný softvér celého riešenia dochádzkového systému je nainštalovaný na zabezpečenom serveri Aktion.CLOUD bežiaceho na cloudovej platforme Microsoft Azure.

Prečo AZURE?

S investíciou do cloudovej služby musíte dôverovať v bezpečnosť vašich dát, že je chránené vaše súkromie a dáta zostávajú zachované vo vašom vlastníctve a sú plne dostupné pre ich kontrolu. Cieľom riešenia Aktion.CLOUD je zaslúžiť si dôveru zákazníkov, preto sme sa rozhodli využiť overený a najmodernejší systém cloudovej siete spoločnosti Microsoft. Microsoft vďaka niekoľkých desaťročí získavaným skúsenostiam s vytváraním podnikového softvéru a prevádzkovaním niektorých z najväčších svetových online služieb vytvoril robustnú sadu bezpečnostných technológií a postupov. Tie pomáhajú zabezpečiť odolnosť infraštruktúry Azure proti útokom, chráni prístup užívateľov k prostrediu Azure a pomáhajú zabezpečovať zákaznícke dáta prostredníctvom šifrovanej komunikácie aj riadením a znižovaním rizík vrátane testovania prieniku. Ďalšie informácie o riešení Azure nájdete na produktovej stránke spoločnosti Microsoft pod týmto odkazom.

Nepretržitá prevádzka

Garancia nepretržitej prevádzky na cloudovej platforme MS Azure! Výpočtovej SLA pre Azure je 99,95%. V prípade, že by došlo k nedostupnosti serveru Aktion.CLOUD, nemusíte sa obávať, v tomto prípade systém beží v tzv. núdzovom režime a vďaka bezpečnostným funkciám SMART SECURITY môžete systém využívať bezproblémovo po dobu nedostupnosti servera.


posunout

Zoznámte sa pohodlne s riešením evidencie dochádzky Aktion nového radu eSeries prostredníctvom promo videa!


Inteligentný snímač
eSmartReader


Rad eSeries prináša úplne nové inteligentné snímače s funkciami dochádzkového terminálu a to všetko v dokonalom modrenom dizajne. Snímače eSmartReader ponúkajú prehľadný displej s dotykovou obrazovkou, umožňujú prispôsobenie pracovnej plochy užívateľovi, poskytujú základné informácie o dochádzke, ovládajú vstupné dvere alebo iné zariadenia.

Prehľad snímačov



Základné vlastnosti


  • Farebný 4,3 "TFT dotykový displej
  • Variabilná veľkosť tlačidiel
  • Viacstránkové zobrazenie
  • Voliteľné nastavenie tlačidiel
  • Jednoduchá administrácia odtlačkov
  • Identifikácia - karta/odtlačok prsta/vstupní kód
  • Využitie pre prístup aj dochádzku
  • Ovládanie dverových zámkov, turniketov
  • Pripojenie na CLOUD alebo SERVER
  • Možnosť ovládania EZS
  • Jednoduchá a rýchla montáž

smartreader

Jednoduché nastavenie cez webový prehliadač

Na snímači ľahko nastavíte cez online aplikáciu jednotlivé predvoľby evidencie dochádzky alebo zadáte konkrétne karty a odtlačky jednotlivých osôb. Nespornou výhodou je snímanie odtlačkov alebo identifikačných kariet priamo na snímači eSmartReader, nemusíte tak investovať do obstarania externého snímača.





Verzie prevedenia eSmartReader

er-310
ES-310/W
er-310b
ES-310/B
ES-510/W
ES-510/B

Špecifikácia


Technické parametre

Typ / označenie zariadenia

ES-310/W

ES-310/B

ES-510/W

ES-510/B

Farebné preveeniebielačiernabielačierna
Biometrický snímač 256 x 360 pixelov, rozlíšenie 508 DPIyesyesyesyes
Ethernet rozhranie 10/100 Mbit, konektor RJ45yesyesyesyes
Bezkontaktný snímač 13,56 MHz (Mifare/Desfire)yesyesyesyes
Bezkontaktný snímač 125 kHz (Unique)nononono
Napájanie PoEyesyesyesyes
Napájanie 12 V DC (externý zdroj)yesyesyesyes
Rozmery š/v/h (mm)84/199,5/5584/199,5/5584/199,5/5584/199,5/55
Max. prúdový odber (mA)300300320320

Vstupy / výstupy

Výstupné relé pre otváranie dveríyesyesyesyes
Vstup pre dverový kontakt (door)yesyesyesyes
Wiegand vstup pre snímač radu AXR-110/210yesyesyesyes
eData pre druhý snímač eReader a bezpečnostné reléyesyesyesyes
Ochranný spínač (tamper)yesyesyesyes

SW pripojenie

Aktion CLOUD Serveryesyesyesyes
Aktion NEXT (server riešenie)yesyesyesyes
Aktion COMPLETE (strašia verzia aplikácie)yesyesyesyes

Dokumenty na stiahnutie

Katalógový list
Užívateľský manuál

posunout

Online aplikácia

Demoverzia na 30 dní


  • Evidencia dochádzky v cloudovom prevedení
  • Predpisy pracovných dôb
  • Celodenné neprítomnosti
  • Denné, mesačné prehľady
  • Export tlačových zostav do PDF, Excelu, CSV
  • Import osôb z personálneho systému (CSV)
  • Správa užívateľov, nastavenie prístupových práv
  • Export zamestnancov a vypočítaných hodnôt
  • Aktuálny stav prítomnosti zamestnancov
  • Prednastavené tlačové zostavy
Náhľady aplikácie

Evidencia pracovných ciest a výkazov

Jednoduché a prehľadné online vkladanie popisov pracovných ciest zamestnancom do webových formulárov dochádzky vrátane rýchleho výpočtu náhrad podľa dĺžky pracovnej cesty.

Predpisy pracovných dôb

Aplikácia obsahuje niekoľko druhov prednastavených dochádzkových predpisov, ktoré sú optimalizované pre výpočet dochádzky v bežných typoch pracovných dôb a pracovných úväzkov. Priradením predpisu k danej osobe sa tak veľmi jednoducho vykoná nastavenie parametrov pre výpočet dochádzky (THP od 7:00, THP od 8:00, THP od 9:00, Robotníci 1 smena, Robotníci 2 smeny, Robotníci 3 smeny, Brigádnici, skrátene 6 hod, skrátene 4 hod, Manažér).

Export dát do PDF, Excelu, RTF, CSV

Software Aktion.CLOUD dokáže spolupracovať so mzdovými systémami tak, že im odosiela údaje o spracovanej dochádzke. Všetky výstupné zostavy je možné ukladať v najčastejšie používaných formátoch v pdf, xls, rtf, a csv.

Zobrazenie denných a mesačných prehľadov

Denný prehľad dochádzky dáva užívateľovi prehľadnú informáciu o odpracovanej dobe každého zamestnanca v konkrétnom dni. V mesačnom prehľade dochádzky sú prehľadne uvedené informácie o odpracovanej dobe a salde (nadčasoch) všetkých zamestnancov v každom dni v mesiaci a úhrnnej hodnoty za mesiac.

Aktuálny stav prítomnosti zamestnancov

Aktion CLOUD umožňuje sledovať prítomnosť či neprítomnosť osôb na pracovisku. Jednoducho sa dá zistiť, či je vybraná osoba práve prítomná, na akej pobočke sa nachádza. Aplikácia zobrazuje čas, od kedy je konkrétna osoba prítomná a na akom zariadení sa evidovala (snímač, terminál, mobilný telefón).

Grafické upozornenie na chyby v dochádzke

Prehľadné grafické upozornenie užívateľa na chyby v dochádzke. Užívateľ má možnosť nastavenia grafického upozornenia na vybrané chybové stavy v dochádzke v jednotlivých dňoch. Farebné rozlíšenie chybových stavov vedúcim pracovníkom pri uzávierkach výrazne zrýchľuje prácu.

posunout

Zvýhodnené balíčky pre 25 osôb

CLOUD 25

  • Evidencia dochádzky pre 25 osôb
  • Samoinštalačný balíček
  • Jednoduchá a rýchla inštalácia
  • Užívateľsky prívetivá aplikácia Aktion.CLOUD
  • Rozšírenie o ďalších 25 osôb
  • Terminál v bielom a čiernom prevedení
  • Technická podpora a helpdesk

Detailné informácie

CLOUD 25 FP

  • Evidencia dochádzky pre 25 osôb
  • Samoinštalačný balíček
  • Jednoduchá a rýchla inštalácia
  • Užívateľsky prívetivý softvér Aktion.CLOUD
  • Rozšírenie o ďalších 25 osôb
  • Terminál s odtlačkom prsta v bielom a čiernom prevedení
  • Technická podpora a helpdesk

Detailné informácie



Vlastnosti systému

NFC kompatibilná technológia

NFC kompatibilná technológia

Dochádzka s pripojením na CLOUD

Dochádzka s pripojením na CLOUD

Možnosť pripojenia na vlastný SERVER

Možnosť pripojenia na vlastný SERVER

PoE napájanie, Ethernet pripojenie

PoE napájanie, Ethernet pripojenie

Identifikácia odtlačkom prsta

Identifikácia odtlačkom prsta

Systém zabezpečenia SMART SECURITY

Systém zabezpečenia SMART SECURITY

NFC kompatibilná technológia

Jedna karta na všetko! Dôvodom vzniku tejto technológie bol stále rastúci počet identifikátorov v našich osobných dokladoch (platobné karty, mestské karty, cestovné pasy, prístupové karty do práce, a iné). NFC tak umožňuje použiť napríklad vašu platobnú kartu aj na nových snímačoch radu eSeries.

Dochádzka s pripojením na CLOUD

Riešenie je vhodné pre spoločnosti, ktoré sa nechcú o dochádzkový systém starať alebo z ekonomického hľadiska sa im nevyplatí investícia do vlastného servera. Pre evidenciu dochádzky zamestnancov postačuje iba pripojenie k internetu. K inštalácii nie je potreba žiadny server, všetko je nainštalované na serveri Aktion.CLOUD s garantovanou dostupnosťou 99,95 % vďaka platforme Microsoft Azure. Veľkou výhodou cloudového riešenia je automatická aktualizácia softwaru a zálohovanie dochádzkových dát. Bezpečnosť celého systému je riešená najmodernejšími technológiami, všetky dáta komunikujú s Aktion.CLOUD serverom prostredníctvom bezpečnostného AES protokolu s 256bit šifrovaním. Aktion.CLOUD Server je naviac chránený radom ďalších bezpečnostných prvkov, ktoré zaisťuje spoločnosť Microsoft. Obavy zo zneužitia dát neautorizovanou osobou sú úplne zbytočné!

Možnosť pripojenia na vlastný server

Aj keď je cloud jeden z najaktuálnejších trendov a dôvody mať obavy z cloudu už dávno odpadli, na trhu je určitá časť malých a stredných firiem, ktoré chcú inštaláciu na vlastný server. Pokiaľ potrebujete mať dáta uložené len vo vašej privátnej sieti alebo ste v nedávnej dobe investovali do rozsiahlej IT infraštruktúry s vlastným IT oddelením, SERVER riešenie evidencie dochádzky je práve určený Vám. S komunikačným serverom eBOX bude riešenie presne vyhovovať Vašim individuálnym požiadavkám!



PoE napájenie, Ethernet pripojenie

Pokiaľ potrebuje k evidencii dochádzky terminál, nie je nič jednoduchšieho, ako použiť najnovší snímač eSmartReader s dotykovým displejom. Snímač potrebuje iba jeden ethernetový kábel, v ktorom prebieha ako komunikácia so softwarovou aplikáciou, tak môže rovnako slúžiť ako zdroj energie prostredníctvom PoE technológie (Power over Ethernet). V ponuke nájdete ďalšie dochádzkové terminály s kapacitnou klávesnicou alebo priemyslové terminály s 8" dotykovou obrazovkou.



Identifikácia odtlačkom prsta

Biometrický snímač ES-510 umožňuje zamestnanca identifikovať na základe odtlačku prsta ihneď po jeho priložení na kapacitný senzor. Snímače ES-510 obsahujú okrem odtlačkov prstov tiež integrovanú čítačku bezkontaktných identifikátorov. Zamestnanci sa tak môžu identifikovať čipom, kartou alebo kombináciou s odtlačkom prsta.



Systém zabezpečenia SMART SECURITY

Riešenie eSeries prináša vysoko zabezpečený systém SMART SECURITY, ktorý zahrňuje funkciu núdzového režimu, pamäti udalosti a bezpečnostných ID. Spoločne zaisťujú bezproblémovú prevádzku celého systému pri výpadku internetu. Bezpečnejší prístup je zaručený vďaka úplne novej dátovej zbernici eData prostredníctvom zariadenia eRelay!

smart security

posunout



Výhody riešenia

Žiadne inštalácie softwaru

Žiadne inštalácie softwaru

Jednoduchá inštalácia samoinštalačným balíčkom

Jednoduchá inštalácia samoinštalačným balíčkom

Prednastavené prostredie pre malé a stredné firmy

Prednastavené prostredie pre malé a stredné firmy

Technická podpora, helpdesk

Technická podpora, helpdesk

Žiadne inštalácie softwaru

Aktion.CLOUD je riešením, kedy nemusíte inštalovať žiadny software. Ten je už uložený na cloud serveru, na ktorý sa zariadenie automaticky pripojí.



Jednoduchá inštalácia samoinštalačným balíčkom

Jednoduchá a rýchla inštalácia odkiaľkoľvek a to prostredníctvom samoinštalačného balíčka. Inštalácia je veľmi jednoduchá, nemusíte dlhé hodiny prečítať návod k inštalácii, všetko zvládnete sami a veľmi rýchle. Inštaláciu je možné si tiež objednať a to u jedného z našich obchodných partnerov.



Prednastavené prostredie pre malé a stredné firmy

Aplikáciu sme prednastavili tak, aby vyhovovala potrebám malých a stredných firiem. Obsahuje všetky softwarové funkcie, s ktorými menšie firmy potrebujú pracovať. Individuálne požiadavky na prednastavenú aplikáciu možno na prianie zákazníka samozrejme realizovať.



Technická podpora, helpdesk

Zákazník môže využiť rozšírenú technickú podporu, k dispozícii je mu tiež portál technickej podpory Helpdesk, prostredníctvom ktorého môže zadávať svoje požiadavky a sledovať ich priebeh.

posunout

Spokojný zákazník

Spoločnosť Piklio o 15 zamestnancoch eviduje dochádzku online riešením Aktion.CLOUD

Keď sme sa sťahovali, využili sme jednu z výhod cloudu, vzali sme iba dochádzkový terminál a jednoducho ho odpojili z internetu na starej adrese a pripojili na novej.

Nezáväzná ponuka

Zaujíma Vás cenová ponuka vášho riešenia? Kontaktujte nás.

Pripojiť prílohu